8 September

Tre timmar mellan lektionerna är väldigt lagom tid har jag kommit fram till. Fasade lite över det först. Trodde jag skulle sitta och ha långtråkigt. Men nu efter att ha haft två sådana dagar denna veckan så har jag kommit fram till att det är precis vad jag behöver. Nu har jag tid att både promenera, shoppa, inspireras, äta och plugga mitt på dagen. Sen får jag dessutom ha affärerna för mig själv och kan norpa åt mig alla nya kläder innan de (som jag vill ha) tar slut, höhö. Skitsmidigt :P

 

På tal om shopping så har jag spanat in detta skärpet (mitten). Jag vill ha kläder så att det syns att jag byter ibland, haha. Vill ha ett svart skärp också :P Kanske en smalare variant också. Får se.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du passar jättefint i den blåa färgen :)

2011-09-22 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0