7 November

Skön dag. Började sådär lite halvpissigt men rättade till sig mot kvällen. Först så har jag på något vis lyckats ha sönder min väckarklocka. Den är spräkt och fungerar inte längre. Synd för jag gillade nästan ljudet av den.

Sen var det hösilage-jakt som gick sådär. Strulade runt med en stor lastbil ute i skogen helt i onödan. Hade frågat om vägarna var tillräkligt bra för att köra en STOR lastbil på, vilket de skulle vara. Men när vi kom dit så var det inte mer än typ 2 dm på varje sida av lastbilen och grusvägen in till gården ÄNNU smalare, självklart med en 90graders sväng och djupa diken. Suck. Och sen när jag ska kolla på hösilaget visar det sig att det ligger 100 meter bakom gården utspridda på en äng. Jättesuck. Blev inget köp där.

Men sen vände det ;) Blev uppringd av ett företag jag ringt förra veckan om hösilage och inom 5 minuter så var allt beställt och klart. 52 kg/bal, ca. 2.90 kr/kg, fyrkantsbal, pallat, hemkört och en "kvalitets T-shirt" på köptet ;) Leverans i morgon! Så det ska vara.

Sen var det skola. Arbetade i grupp om 3 pers. Var rätt trevligt. Kände mig smart, haha. Gick lite tidigare för att hinna till en affär... och nu sitter jag här och spanar på ett stort trevligt plomberat paket. Funderar på att packa upp det. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0