Prickigt

Morsan fyller år idag. Vad kallar ni er mor? Mamma? Morsa? Namnet..? Jag kallar min.. olika för olika tillfällen.. men det är väl ganska skitsamma egentligen.

Firade henne idag iaf och jag hade på mig helt nya kläder från topp till tå. Najs! Hade även mina nya örhängen och en ny ring.

.. min hand ser verkligen graciös ut den denna bilden. Kvinnlig o sådär. Haha.. Annars gillar jag mina händer. De är lagom stora med lagom långa fingrar. Pianofingrar som min pianolärare sa.

 

KUL KUL

Anneli pratar om att stickning.

Jag: Christin, kan du sticka?

.. haha.. tyket :P

Mamma: Chadde tycker det är jättegott att få äta något annat än sina bollar.

Stackars Chadde som får nöja sig med att tugga i sig sina bollar i vanliga fall.

Tobbe: Helt fantastiskt! Först skapar de den röda ferraribilen och sedan denna bruna som också är helt klockren.

Håller med.


Det var någon som kallade sig BradPutt som besökte mig ikväll. Först trodde jag det stod: BadPrutt. Hahahahahahaha!!! Blev lite besviken när jag såg vad det egentligen stod..

Jaja, nu är trött och snurrig och känner att min skrivdiarré börjar avta...



Kommentarer
Postat av: S

Jättefint :D

2011-01-13 @ 12:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0