Feng Shui

Jag har visst varit duktig på att inreda efter feng shui utan att vara medveten om det ;)

till exempel..

1. Inga starka färger i sovrummet.
2. Skrivbord/arbetsplats ska inte vara riktat mot väggen utan in mot rummet så du har utsikt över rummet.
3. Inga saker i sovrummet som du förknippar med arbete (typ dator)
4. Inget stressande i sovrummet (TV, dator..)
5. Inga hyllor ovanför sängen.
6. Inga speglar i sovrummet.
7. Inga fotografier på släkt och vänner i sovrummet.
8. Sitt inte med ryggen mot ett fönster.

Kommentarer
Postat av: S

Mitt rum brister på dom 7 första punkterna ;) Men om jag hade lägenhet som dig så skulle jag nog kunna fixa det. :)

2010-10-29 @ 00:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0